DÁREK ZDARMA PŘI NÁKUPU:) Stačí nakoupit, napsat do poznámky objednávky "Dárek" a získáte DISINFEKTO alkoholový gel na ruce.

DÁREK ZDARMA - PŘI KOUPI 1 KS DISINFEKTO 5L MÁTE ZDARMA 1 KS DISINFEKTO GEL 100 ml !!!

Disinfekto s vůní květin s prokázaným baktericidním a fungicidním účinkem. Odstraňuje bakterie, plísně a kvasinky a je vhodným prostředkem na čištění a dezinfekci všech omyvatelných ploch a předmětů: podlah, kachliček, dveří, vnitřků ledniček, kuchyňských pracovních ploch, kráječů, nožů apod.

• odstraní 99,99 % bakterií, plísní a kvasinek
  • na všechny povrchy
  • bez chlóru
  • s květinovou vůní

OBJEM: 5000 ml

H412 Škodlivý pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.

Registrace v ČR: MZDR 27325/2020/OBP

Upozornění: Používejte biocidy bezpečným způsobem. Před použitím si vždy přečtěte označení a informace o přípravku.

DISINFEKTO Gel 100 ml alkoholový gel na ruce

Bezoplachový čisticí gel na ruce DISINFEKTO GEL obsahuje antimikrobiální přísadu denaturovaný ethanol (o koncentraci vyšší než 70 %), zvláčňující složky a parfém, které zaručují hluboký čisticí účinek.

Mohlo by Vás zajímat

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

echo ' ';